Keď som ale pozadie dokončila a začala som naň umiestňovať planéty, pôsobilo na mňa rušivo, musela som tak pristúpiť k odsaturovaniu farieb do takej miery, aby som nevytvorila ploché čierne pozadie, ale aby ostali zachované farebné akcenty jednotlivých plôch. Je náročné niečo takéto nasnímať, skreslenie je priveľké, aby zachytilo skutočné jemné farebné tóny na pozadí. Faktom však je, že pôvodne vyrobené pozadie a jeho verzia použitá pri tlači sa dosť líšia.
Práca na každom telese bola plná kombinácií techník, aby som dokázala detaily vytlačiť až do polohy, v ktorej s nimi budem spokojná, nánosov farby je teda na niektorých miestach ozaj mnoho. Pri práci ako je táto som sa nemusela obávať, že „prejdem za čiaru“, alebo urobím niečo, čo nebude možné vrátiť späť. Každé teleso je po vyhotovení profesionálne naskenované a jeho digitálna verzia je spracovaná za účelom finálnej digitálnej koláže. Od myšlienky vyrobiť tieto plagáty som mala v hlave jasnú kompozíciu, symetrickú na štvorcovom plátne. Keď som ale objekty začala ukladať vedľa seba, niečo tam nehralo, bol to formát pozadia. Nakoniec som našla uspokojenie v dvoch verziách, symetrickej, čistej, na bielom pozadí, a potom dynamickej, tmavej, na ručne maľovanom pozadí, o ktorom som vám už písala.
Pridaj komentár
Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.